ایران مصاف

در "مصاف" بین حق و باطل ، بین جبهه‌ ى خدا و جبهه‌ ى شیطان ، عزت متعلق به کسانى است که در جبهه‌ ى خدائى قرار میگیرند . این، منطق قرآن است. « امام خامنه ای »
ايران مصاف چيست ؟؟؟
ایران مصاف
بسم الله الرحمن الرحیم
به نام دانای بزرگ هستی بخش

اللهم عجل لولیک الفرج

ایران مصاف نام گروهی پژوهشی پیرامون مباحث تاریخی ، سیاسی و دینی می باشد .
به گروه کوچک و صمیمی ما خوش آمدید .

التماس دعا داریم.

اللهم احفظ قائدنا امامنا الخامنه ای الی ظهور المهدی (عج)

☫ چو ایران نباشد تن من مباد .☫

The M.F
رمزينه تارنما
center
رمزينه رايانامه
center

هفته دفاع مقدس گرامی باد .

هفته دفاع مقدس گرامی باد .

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی، دوران دفاع مقدس را مایه‌ی آبرو برای ملت ایران دانستند و تأکید کردند: تجربه‌ی هشت‌سال دفاع مقدس نشان داد که با وجود همه تنگناها و فشارها و نبود اعتبارات مالی و مشکلات فراوان، می‌توان با عزم راسخ و توکل بر خدا، در مقابل زورگویی و توقعات بی‌جای قدرت‌های جهانی ایستاد.
در این دیدار که به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس را یک مسئله‌ی مهم و دارای ابعاد گوناگون برشمردند و گفتند: خاطرات و واقعیات و درس‌های هشت‌سال دفاع مقدس، یک فرهنگ ساری و جاری و سرچشمه‌ای است که اگر به‌درستی درک و فهم شود، قطعاً به سود ملت ایران و آینده کشور خواهد بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تشکیل جبهه‌ی گسترده نظامی متشکل از غرب و شرق و کشورهای وابسته‌ی آن‌ها در منطقه، در مقابل جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ تحمیلی افزودند: قصد این جبهه‌ی گسترده، تضعیف و بی‌آبرویی نظام اسلامی و گرفتار کردن آن به مشکلات داخلی و در نهایت زمینه‌سازی برای فروپاشی جمهوری اسلامی بود اما نظام اسلامی و ملت ایران، با وجود کمبود امکانات و تجهیزات و مشکلات فراوان آن زمان، در مقابل این جبهه ایستاد و سربلند از میدان خارج شد.
ایشان گفتند: به واسطه‌ی ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از شخصیت‌های اثرگذار و ذهن‌های فعال در کشورهای اسلامی و غیراسلامی، به دفاع مقتدرانه با دست خالی، اعتقاد راسخ پیدا کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به هزینه‌های جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گرانقدری که تقدیم انقلاب اسلامی شد، افزودند: با وجود آنکه هزینه‌های مادی و معنوی جنگ تحمیلی بالا بود اما دستاوردهای ملت ایران در هشت‌سال دفاع مقدس، در مقابل هزینه‌ها، بسیار عظیم است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان همه فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس را به ثبت خاطرات و واقعیات این دوران سفارش و خاطرنشان کردند: به لطف خداوند آثاری هم که تا به امروز از هشت سال دفاع مقدس منتشر شده است، آثار خوبی است.
در ابتدای این دیدار سردار سرلشکر فیروزآبادی -رئیس ستاد کل نیروهای مسلح- در سخنان کوتاهی، ضمن سپاسگزاری از موافقت با عیادت فرماندهان نظامی از رهبر معظم انقلاب و همچنین اظهار خرسندی از سلامتی کامل ایشان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، بر آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

در پایان تکرار می کنیم که دفاع هم چنان باقیست :

آبشخور نگاره ی نخست

آبشخور فرموده های مقام معظم رهبری ، حضرت امام خامنه ای ( + نگاره ها و فیلم )

آبشخور فرموده ی استاد حسن عباسی : برنامه راز

پند ها (۱)

  • حامد صیدی
  • سلام ممنون بابت پست خوبتون مخصوصا
    در پایان تکرار می کنیم که دفاع هم چنان باقیست
    پاسخ:
    سلام علیکم .
    این هفته ی مقدس رو به شما سردار و سرباز جنگ نرم ( جنگ ما ) تبریک و تهنیت عرض می کنم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی